Sunday, December 4, 2016

Bîrve cu vedete!!!

Ah, era pe vremuri un site foarte fain (!) care se numea bârfitoarea (în română), care chiar era scris fain, numa' numele era urîțel pentru gustu' meu, da' probabil era inspirat suptil (!) din gossip. Ei, cînd mă lovea dorul să mă culturalizez și să-mi cresc nivelu' de inteligență VIP, urgent eram acolo (deci zilnic). Cine îmi zice că nu-l interesează delo-delo VIPurile, io nu crecă, deci nu are sens să continuați lectura acestui post foarte intelectual, căci urmează despre VIPuri. Buon.

(Sper să nu mă țină fff mult această fază drăgălașă în care iar pocesc limba română într-un mare fel, dar ce să-i faci, nu mă pot cenzura, căci n-aș mai fi eo!)

Ieri am bîntuit-o pe wiki prin cele mai întunecate unghere ale dumneaei, căci ea este sursa mea de informații, am zis! Dacă nu scrie pe wiki, nu există, punct.

Am selectat pentru Dvs. cele mai palpitante informații, freș de cînd sînt ele. Fără linkuri, căci wiki.

1. Ați auzit de Nicky Rothschild? Pe numele ei inițial Nicholai (!) Olivia Hilton, deci da, sora lui Paris, care s-a căsătorit cu un domn James Rothschild, din familia foarte foarte celebră.

2. O bîrvă deloc amuzantă, dar curioasă, este despre Kelly Rutherford, care a jucat în Gossip Girl și este mama Serenei van der Woodsen, hai că trebuie să o știți. :) Kelly a fost căsătorita cu un biznizman din Germania, a făcut un copil cu el, apoi, cînd era însărcinată cu al doilea, s-a despărțit de soț și numai bine că, după ce s-a dovedit că fostul soț a fost implicat în niște chestii mai puțin ortodoxe, s-a trezit fostul soț că nu mai are viză de SUA și nu știu ce tribunal a considerat că, din moment ce tatăl nu își poate vizita copiii în SUA, hai să îi lăsăm pe copii la tată și să îi viziteze mama în Europa, că ea poate. Între timp Kelly s-a declarat falită, după ce a cheltuit sume importante nu la butic!, ci în cele multe procese cu fostul soț.

3. Cea mai telenovelistică bîrvă este despre Shania Twain! Ea s-a despărțit de soțul ei numero uno după ce acesta a comis o trebușoară infidelă cu prietena cea mai bună a Shaniei, între timp fostă cea mai bună prietenă. Și mai între timp, între timp Shania s-a recăsătorit și anume cu fostul soț al fostei celei mai bune prietene! Eeeee? :)

4. Dacă tot am amintit de Gossip Girl, Blake Lively (Serena de mai sus) are deja două fete cu soțul ei, Ryan Reynolds (care e fostul soț al lui Scarlett Johansson), pe prima fată o cheamă James, prenumele celei de-a doua nu a fost încă dat publicității. Presimt că o cheamă Richard. LE O cheamă Inez pe copila nr 2. (23.12.2018)

5. Celălalt Ryan, mult suspinat de domnițele din toată lumea (mie îmi scapă în continuare de ce). Ryan Gosling dară, are și el două fete cu Eva Mendes. Pe fete le cheamă Esmeralda Amada și Amada Lee. Cred că le place mult numele Amada!

La grămadă: Nicole LE :)) Natalie Portman e pe traseu cu copilul numărul 2, Mila Kunis tocmai a născut copilul nr. 2. Alexis Bledel (Rory Gilmore, ok?!) are un copil, nu știe nimeni cum îl cheamă, ayayay. De unde rezultă că unele staruri reușesc să aibă viață privată, la adăpost de ochiul neobosit al paparaților. Bun.

4 comments:

  1. Am ras cu lacrimi, chiar daca pe 75% din uamenii acestia nu-i cunosc.
    Deci p-asta micu ultimu' fara nume poa' sa-l strige fiecare cum vrea, nu? Si el poa' sa raspunda sau nu, dupa cum are chef. :)

    ReplyDelete
  2. Huz Nicole Portman?!

    ReplyDelete
  3. Cora_,
    sigur că da, fărănume să-i rămînă numele! ;)
    Așadar Dvs. te amuzezi cu suarța vipurilor. :D

    ReplyDelete
  4. Sushimitz,
    m-ai prins cu bîrfa-n sac! O cercetasem și pe Nicole Kidman, dar nu mi s-a părut nimic menționabil în această rubrică, așa căci biata Natalie Portman a avut de suferit, transformîndu-se dubios în Nicole Portman, după cum ai văzut. Doresc să precizesc căci am citit postul chiar de mai multe ori, dar nu crezi căci am optservat-o pe Nicole cum s-a strecurat dumneai... Mersi așadar. :D

    ReplyDelete