Thursday, December 8, 2016

De cînd nu ați mai rîs cu lacrimi?

Mersi, N., pentru link. :))

Cum, nu se mai poartă posturile cu linkuri din yoube? Oh comon! :D

Sfatul medicului: uitați-vă pînă la sfîrșit, dar asigurați-vă că nu beți cafea în clipa aia (sau alte lichide) și sper că vă dați cu rimel rezistent la lacrimi. :))) (sau cum s-o fi chemînd, mă scuzați, nu mă prea pricep.)

Și acum: Conan & Andy Richter learn a traditional german dance. Nu știu cine este acest Conan, dar oaaa. :D



LE Cora scrie că în Canada acest video nu e disponibil, mare păcat. Pe cine interesează, în România și în Germania merge...

Vă invit să vă amuzați atunci cu chestiile pomenite de Cora în comentariul ei: linkul ăsta și filmulețul ăsta. Enjoy!

3 comments:

  1. Eu cu lacrimi am ras ieri in parcare, citind emailul de la tine si uitandu-ma la filmuletul cu pisici de se uitau aia din masinile alaturate la mine, spunandu-si: vai saraca, si nici macar nu pare batrana... :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps- videoul asta nu e disponibil in tara mea. :(

      Delete
    2. Cora,
      ce simpatică ești! :) Îmi pare rău că nu merge clipul ăla, acum am adăugat la postul ăsta și linkul cu desene, și filmulețul cu Simon's cat și bradul de Crăciun. :D

      Delete