Friday, June 2, 2017

Jurnal!

Dormim cu geamul deschis, e plăcut. Înainte de ora la care am fi vrut să ne trezim, auzim mieunături sub fereastră (ha, sinonim!). P., înarmat la sugestia mea cu niște apă pentru a liniști mîțele rivale, ridică jaluzelele exterioare și constată că era doar Goșgoș mîndru nevoie mare că a prins un șoricel. Numai bine că l-a scăpat într-o tufă și dus a fost șoricelul. Yay!

***

Înainte de plecare, P. vine în dormitor să mă pupe. Goșgoș lîngă mine miaună. P. îl pupă și pe el (ok, din aer, da' oricum!).

***

Urmăream o pisicuță celebră pe instagram și abia am apucat să o urmăresc, că s-a și prăpădit. :(

***

Citesc o carte emoționantă cu ”mărturii” scrise de autori/persoane lesbiene/gay. Căutînd pe net ceva despre una din persoanele astea, am văzut că azi ar fi fost ziua creatorului steagului cu curcubeul, Gilbert Baker.

***

Am făcut ieri o poză cu cărțile care au intrat recent (chiar ieri) în biblioteca mea/noastră. Abia mai tîrziu mi-am dat seama că e cumva simbolică alăturarea (intenția mea nu a fost chiar deloc politică!): evrei, LGBT, mmm afro-americani. E corect politic ultimul termen?



***

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Fain, sper să scrii în continuare în jurnal, îmi place că aflu scurte bucăți de viață & informații (pe care nu apuci să le transmiți pe whatzap :P).
    Nu știu dacă e politically correct „afro-americani”...

    ReplyDelete
  3. Ema,
    mersi frumos. :D
    Și cum e politically correct?

    ReplyDelete